Total Pageviews

Friday, June 13, 2014

Apa Lagi Kelebihan Vitamin E Complex Shaklee??

kali ni nak share lagi lagi laa..rasa mcm masih ramai yang x tahu...pasal keberkesanan Vit E ni memang da ramai yang tahu..tapi tentang kenapa Vit E Shaklee ni ada Selenium dan juga ekstrak biji anggur.... Anda semua tahu x?????

Kalau anda nak tahu anda kena perhatikan label pada botol Vits E Shaklee tu. Kalau label pada botol tertulis "d", maka ianya adalah vits yangbersumberkan semulajadi. Tapi kalau anda tengok pada labal yang tertuli "i", anda kena berhati-hati ye.. vits yang berlabelkan ini di perbuat daripadasumber tiruan atau kimia.Cuba perhatikan botol Vit E tu plak..ni vit E yang baru tau...NATURAL VITAMIN E & SELENIUM WITH GRAPE SEED EXTRACT..

Agak2 laa kan kenapa ada selenium???Sebabnya...
♥Vitamin E sahaja tanpa selenium adalah tidak sempurna.
♥Pengambilan Vitamin E bersama Selenium akan memberi kesan yang optimum.
♥Kalau ambil Vitamin E tanpa Selenium boleh mengakibatkan ia bertindak sebagi toksik dalam tempoh jangka masa panjang kerana Vitamin E ni tidak dapat melaksanakan tugasnya dengan baik.,.. ingat tau..Vit E tanpa selenium akan akibatkan toksik .

satu kandungan vitamin E Shaklee adalah ekstrak biji anggur. Antara kelebihan ekstrak biji anggur ini adalah:-


♥mengandungi pelbagai khasiat kesihatan seperti protein, lipid, karbohidrat dan polifenol.
♥kuasa antioksidan polifenol adalah 20x lebih baik daripada vitamin E sendiri dan 50x lebih baik daripada vitamin C. Kalau ayat lain, minyak biji anggur ni amat berkesan untuk awet muda dan memlihara kecantikan.

Pada anda yang tak tahu kan, sini nak bagitau yang ekstrak biji anggur ni terbukti berkesan menguatkan sistem imunisasi badan, menganjalkan kulit,menurunkan paras kolestrol, menghalang pembentukan darah beku dan melegakan masalah berpunca daripada urat timbul.
♥Ni lagi satu rahsia Vitamin E...melambatkan proses penuaan..kalau nak nampak sentiasa muda, jom amalkan Vitamin E..jangan biarkan tua sebelum masanya ye...x gojes n cun nanti.

So apa bestnya vitamin e ni terutama untuk kulit:

♥Mengecilkan pori-pori wajah
♥Memperlahankan proses penuaan kulit
♥Mengawal kolestrol
♥Mengawal minyak
♥Menghilangkan parut dan mencerahkan wajah.
♥Meningkatkan kelembapan kulit
♥Sangat bagus untuk memudarkan parut mamadasuki

No comments:

Post a Comment